Etter 28 år er det igjen VM-stemning i hele landet. I Blåbærskogen ble det derfor arrangert VM-fest for små og store. Barnehagen ble pyntet med flagg, vi samlet alle barn og ansatte ute, spilte fotball og kjente på hvor fint det er å være sammen. Fotball-feberen herjer i barnehagen, det er sikkert og vist.