Ansatte

Edderkoppen

Mari Rosseland

Stilling: Pedagogisk leder

Mari er utdannet førskolelærer ved Høgskolen i Oslo. Mari har jobbet i Blåbærskogen siden høsten 2021.

Lene Engesbak Nilsson

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lene er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2010.

Tone Berget

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tone har lagt erfaring fra både skole og barnehage. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2015.

Therese Alfredsen Dragerengen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Therese startet høsten 2022 på barne- og ungdomsarbeider utdanningen. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2020.

Marihøna

Inta Martinsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Inta er utdannet kunstlærer. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2022.

Maren Kristine Nilsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Maren har flere års erfaring som både vikar og fagarbeider i barnehage. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2019.

Rutha (Ruth Magnhild) Fuglset

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Rutha er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden barnehagen åpnet i 2003.

Vivi Maribo

Stilling: Pedagogisk leder

Vivi er utdannet barnehagelærer ved Høgskolen i Bergen. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden våren 2023.

Skrukketrollet

Ina Syljeset Skjørvold

skrukketrollet@blaabaerskogen.no

Ina er utdannet barnehagelærer ved Universitet i Agder. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2018.

Jane Aunan

Stilling: Pedagogisk leder

Jane er utdannet barne- og ungdomsarbeider med fagskole. 2018-2020 tok Jane videreutdanning innenfor faget barn med særskilte behov. Høsten 2022 begynte hun på barnehagelærerstudie på deltid. Jane har jobbet i Blåbærskogen siden 2009.

Jane Elisabeth Bråthen

Stilling: Barnepleier

Jane er utdannet barnepleier. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden barnehagen åpnet i 2003.

Monica Aasen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Monica er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2009.

Linn Kristin Thompson

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Linn Kristin er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2013.

Tusenbeinet

Asta Sofie Brøndum

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Asta har jobbet i Blåbærskogen siden 2017. Høsten 2020 startet hun på barne- og ungdomsarbeider utdanningen.

Jane Lekve

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jane er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden barnehagen åpnet i 2003.

Mellanee Chinnappen

Stilling: Pedagogisk leder

Mellanee er utdannet førskolelærer ved Høgskolen i Oslo. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2019.

Elisabeth Hamar Schjølberg

Stilling: Pedagogisk leder

Elisabeth er utdannet førskolelærer ved Høgskolen i Vestfold. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden barnehagen åpnet i 2003.

Andre ansatte

Guro Elverum

Stilling: Daglig leder
blaabaerskogen@blaabaerskogen.no

Guro er utdannet barnevernspedagog med barnehagelærerkompetanse ved Høgskolen i Lillehammer. Hun har også tatt Nasjonal lederutdanning for barnehagestyrere ved BI Oslo. Guro har jobbet i Blåbærskogen barnehage siden 2018.

Kine Rishovd

Stilling: Kjøkkenassistent

Kine jobber som kjøkkenassistent. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden desember 2019.

Marianne Løken

Stilling: Fagleder
fagansvarlig@blaabaerskogen.no

Marianne er utdannet førskolelærer ved høgskolen i Telemark. Hun har jobbet i Blåbærskogen siden 2009.